Un home de 43 anys va resultar apunyalat dijous pel matí al Camí de Vilapou d'Olesa, segons han confirmat a Olesa Ràdio fonts dels Mossos d'Esquadra. La víctima és un home de 43 anys de nacionalitat espanyola, però no podem precisar si és, o no, veí d'Olesa. Segons han explicat, però, l'home es troba fora de perill, i fins i tot estava previst que ahir a la tarda fos donat d'alta el centre hospitalari on va ser traslladat.
Els fets van passar a les 9 del matí, com dèiem al Camí de Vilapou, quan la víctima, un home de 43 anys, ha demanat auxili a la policia després de rebre una punyalada a una cama.
De moment, des dels Mossos d'esquadra no han ens han facilitat més dades a aquesta emissora, al·legant que la investigació està oberta. En principi, però, fins a aquests moments no s'hauria fet cap detenció per aquest apunyalament. El cas el porta la unitat d'investigació de l'àrea Bàsica Policial de Martorell dels Mossos d'Esquadra.
Font: Olesa Ràdio/ www.olesam.cat