D'acord amb el Reglament de Participació Ciutadana, l'Ajuntament d'Olesa convoca als ciutadans, entitats i associacions d'Olesa a l'audiència pública que tindrà lloc avui, dimarts, dia 16 d'octubre, a les 8 del vespre, i al Saló de Sessions de l'Ajuntament, per tractar sobre les ordenances fiscals per al proper exercici. La proposta de l'equip de govern que s'explicarà en la sessió de demà contempla un increment linial dels impostos i taxes locals d'un 8%.
Precisament, aquest passat dijous s'havia de tractar aquesta proposta d'ordenances fiscals per al 2008 en el Consell General de Participació Ciutadana que s'havia convocat per a dijous passat al vespre. El consell General, però, no es va poder constituir per falta de quòrum, ja que, segons la regidoria d'Hisenda, Sílvia Holgado, només hi va assistir una persona.
Font: Olesa Ràdio/ www.olesam.cat