El PSC d'Olesa va renovar dimecres a la nit a la seva executiva i va escollir la candidatura encapçalada per Núria González, que en serà a partir d'ara la primera secretària, càrrec que fins ara ocupava Jaume Monné, actual alcalde del municipi. La candidatura escollida va rebre l'aval de l'executiva sortint i del 33% dels militants i, fins i tot, va disposar del suport dels quatre alcaldes socialistes que ha tingut el municipi.
La nova executiva està conformada de la següent manera:
Núria González, Primera Secretària
Jordi Ruf, Secretari d’Organització
Pere Guillamón, secretari Adjunto a Organització i Sec. De Finances
Paco Fernández, Secretari de Política Municipal
Marta Monsech, Secretària d’Igualtat i Moviments Socials
Ariadna Jimenez, Secretària de Participació i Terrritori
Anna Maza, Secretària de Publicacions i Imatge
Olmo García, Secretari adjunt de Publicacions i Imatge
Vebi pérez, Secretària de Noves Tecnologies
Alexandre Pallarès, Secretari de Formació
Carlos Fernández, Secretari d’Acció Política
Antonio Ropero, Secretari de Dinamització
Una vegada elegida, la nova Primera Secretària del PSC d’Olesa, va dirigir-se al assistents de l’assemblea per agrair el seu recolzament i per comunicar que les dos tasques fonamentals del PSC a partir d’aquest moment seran: la recuperació del espai públic i la presència al carrer, i que la nova executiva sigui garant del compliment del programa electoral del PSC a l’Ajuntament d’Olesa, especialment en aquelles àrees de responsabilitat directa.
Abans d’elegir la nova executiva, el Secretari d’Organització en funcions, Víctor Serrano, va presentar l’informe de gestió del últims tres anys de treball de l’anterior equip, que també va ser aprovat per unanimitat.
Font: PSC